מכירה קרקע לבנייה, Tulum, Tulum, מקסיקו, carr. chetumal benito juarez km 251

מכירה - Cod. 28560

  • טיפולוגיה: קרקע לבנייה
  • אזור: 300 m²
  • חדרים: 1
  • רצפה: 1

מגורי Bahia Principe & Golf מציע את ההזדמנות לחיות התפתחויות ממוקמות המיוחס ביותר של האיים הקאריביים, שם Bahia Principe Hotels & Resorts כבר מותקנת, והכנסותיהן תשתיות ושירותים ייהנו התושבים לפיתוח נדל"ני היוקרתי אלה.

הבעלים של גולף מגורים מאיה ריביירה Bahia Principe תהיה גישה לשירותים אחרים במרחק קצר מן הפרויקט, מכסה את כל הצרכים ליהנות משהייה ייחודית ומענגת גם מגוריהם.

בתי ספר ישנן מספר אפשרויות של בתי ספר בקרבת מקום: פורטו Aventuras מרכז חינוכי, אשר מציע גן ועד בית ספר תיכון, בית ספר דו לשוני מלא או אפשרויות שונות בפלאיה דל כרמן כמו מכון Tepeyac, גם דו-לשונית ורב מוכר מהשורה הראשונה במקסיקו.

החולים בבית החולים הקרובים ביותר Bahia Principe למגורי גולף הוא Hospiten בפלאיה דל כרמן במרחק 20 דקות, תוך התחשבות כי שרשרת זו מציעה 24 שעות שירות רפואי "Hacienda Doña איזבל", עבור כל טיפול דחוף.

MARINA: רק במרחק של 15 דקות תמצאו מרינה יפה בשם "Puerto Aventuras" מקום של פנאי וספורט שבו הם יכולים לגשת לכל השירותים מרינה מחלקה ראשונה יש להציע.

ריביירה מאיה Golf Club הוא עיצוב ארכיטקטורה מרשימה שבה רוברט טרנט ג'ונס השנייה הנודע יצר סינרגיה בין מסלול גולף 27 חורים שלנו עם הג'ונגל המאיה מפואר, אגמים טבעיים cenotes.

כל בעלי גישה ישירה הנחות אטרקטיביות על כל השירותים הניתנים. אנו מזמינים אתכם את ההזדמנות לבלות יום בלתי נשכח בחצרים שלנו ב- Riviera Maya Golf Club.

בלב הפרויקט, תמצא מועדון המלכותי שלנו עם מגוון רחב של שירותים, כדי להפוך אפילו יותר נעים הביקור שלך עם הסטנדרטים הגבוהים ביותר של יוקרה, נוחות ואיכות. שירותים שהופכים ממנו, מועדון גולף מחלקה ראשונה במקסיקו, תמיד מחפשים את הסיפוק הגדול ביותר של כל אוהבי גולף, מגרש הגולף יש שירותי מזון ומשקאות, ליהנות הצעות גסטרונומי שלנו, עגלות גולף מצוידים עם GPS שילוב הטכנולוגיה העדכנית ביותר, קל לשימוש לחישוב מרחקים, ציון, ולבקש כל שירותים נוספים במהלך המשחק.

במועדון תוכל למצוא מסעדה עם נוף מרהיב על מסלול הגולף, בתחום החברתי הוא המקום מושלם להירגע לאחר סבב של גולף, בבר עם מגוון רחב של קוקטיילים עשו עם פרות מקומיים לשכור ציוד Callaway המחלקה הראשונה שלנו.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB